Tworzenie strategii komunikacji, opracowywanie kampanii PR, projektowanie identyfikacji wizualnej, rekomendacja działań i narzędzi najlepiej realizujących cele klienta.
Kompleksowe strategie komunikacji firm i produktów z dziennikarzami, pełnienie roli biura prasowego, wsparcie medialne startupów i nowych marek w wejściu na rynek.
Doradztwo w zakresie komunikacji w sytuacji kryzysowej, przygotowanie firmy na takie wydarzenia, szkolenia z zakresu komunikacji w kryzysie (w tym szczególnie w zakresie nowoczesnych cyber zagrożeń i przestępczości internetowej).
Budowanie programów współpracy z autorytetami i influencerami (np. blogerami i youtuberami).
Prowadzenie profili firmowych (fanpage Facebook, konto Twitter, Instagram, LinkedIN), wydarzenia specjalne, marketing szeptany, prowadzenie dialogu z klientami w Internecie.
Tworzenie strategii content marketingowych i treści na potrzeby mediów własnych klientów. Produkcja materiałów w różnorodnych formatach (tekst, video, ilustracja).
Wsparcie klientów w zarządzaniu wyzwaniami z pogranicza biznesu i komunikacji oraz w relacjach z kluczowymi interesariuszami.
Opracowywanie koncepcji, redakcja oraz projekt graficzny publikacji (np. raporty z badań, raporty rynkowe).
Badanie postrzegania firmy lub marki wśród kluczowych interesariuszy (wewnętrznych i zewnętrznych).
Doradztwo komunikacyjne w projektach specjalnych, takich jak procesy fuzji, rebrandingu, reorganizacji firmy itd.
Medialne, w zakresie wystąpień publicznych, prezentacji i autoprezentacji.
Konferencje prasowe, seminaria, akcje wizerunkowe.